College van Kerkrentmeesters is op zoek naar twee medewerkers Kerkelijk Bureau (ledenadministratie PGCS)

Wat ga je doen

Je zorgt ervoor dat het ledenbestand van de PGCS actueel en op orde is. De administratie wordt bijgehouden in het landelijke systeem LRP. De mutaties komen over het algemeen binnen door een koppeling met de gemeentelijke basisadministratie en worden automatisch verwerkt. Ook worden mutaties doorgegeven door de leden zelf of door de wijkcoördinatoren. Deze mutaties verwerk je in de ledenadministratie. De meeste wijkcoördinatoren hebben zelf toegang tot het systeem en kunnen zo de veranderingen in hun wijk volgen. De wijkcoördinatoren die geen toegang hebben breng je op de hoogte van de veranderingen in hun wijk.

Wat heb je nodig

Wij zoeken iemand die het leuk vindt om gegevens te beheren en te administreren. Je bent flexibel, communicatief vaardig en een beetje nauwkeurig werken is niet verkeerd.  De huidige medewerkers wisselden de werkzaamheden af waardoor de belasting lager is en er vervanging is tijdens bijvoorbeeld vakanties. Gemiddeld kost deze taak 2 uur per week (bij toerbeurt).

Waar kom je terecht

Je maakt als taakdrager deel uit van het college van Kerkrentmeesters. Zij vergaderen 1 keer in de vier tot zes weken. Je komt terecht een gemotiveerd team van velerlei jonge pluimage. Als team gaan wij minimaal 1 maal per jaar uit eten wat altijd erg gezellig is.

Reageren of meer informatie?

Lijkt je deze taak leuk, neem dan contact op met Bart Lubberdink  en/of Rogier Verstrijden

☎  0570-65 17 81
✉  krm.voorzitter@pgcs.nl